Додаток до 25.12.2013

Опубликовано 26 Дек 2013

Відшкодування ПДВ

З 1 січня 2014 року підприємства з позитивною податковою історією отримають можливість проходити прискорену процедуру відшкодування податку на додану вартість. Для них термін камеральної перевірки, що є обов’язковим елементом процедури відшкодування ПДВ, буде скорочено з 20 до 5 днів.
Міндоходів планує надавати відповідний статус за результатами автоматизованого аналізу податкової звітності до 1 числа кожного звітного (податкового) місяця, починаючи з 2014 року. Зараз фахівці Міністерства завершують розробку програмного забезпечення, яке в автоматичному режимі визначатиме відповідність наданих звітів критеріям, затвердженим Податковим Кодексом та постановою Кабінету Міністрів.

Звітність «он-лайн»

Звітність в електронному вигляді формують вже 214 тис. касових апаратів. Саме таку кількість реєстраторів розрахункових операцій за 11 місяців поточного року було підключено до Системи зберігання і збору даних від РРО Міндоходів.
Із загальної кількості касової техніки не підключеними залишаються лише 10 відс. апаратів. Власники цих моделей мають лише два тижні для їх переоснащення, оскільки вже з 1 січня 2014 року за відсутність електронної стрічки будуть застосовуватися штрафи.
Фахівці Міндоходів нагадують, що починаючи з 2013 року користувачі касової техніки повинні звітувати до органів Міндоходів в електронному вигляді. Саме для цього реєстратори розрахункових операцій мають бути оснащені електронними стрічками, на яких формуватимуться копії розрахункових документів і фіскальних звітів.
Під час переоснащення техніки платники можуть користуватися Державним реєстром розрахункових операцій, в якому нараховується 86 сертифікованих приладів.
Це ті касові апарати, які відповідають сучасним вимогам та забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів доходів і зборів в електронній формі.
З повним переліком реєстраторів розрахункових операцій, які включені до Державного реєстру, можна ознайомитися на веб-порталі Міндоходів http://minrd.gov.ua/dovidniki—reestri—perelik/reestri/94957.html.

Формування податкової звітності в Електронному кабінеті

На веб-порталі Міністерства доходів і зборів розпочав свою роботу новий онлайновий сервіс – Електронний кабінет платника податків.
Відтепер кожний платник має змогу облаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце, в якому фіксуватиметься вся інформація про його розрахунки з бюджетом. Працювати в кабінеті можна з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.
У своєму Електронному кабінеті платник зможе підготувати, заповнити і надіслати звітність в електронному вигляді та одразу ж отримати квитанцію про її прийняття (або неприйняття). Увійти до Електронного кабінету можна за адресою kpp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням „Електронний кабінет платника податків” на порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. У разі відсутності такого ключа, отримати його можна безкоштовно в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів.

Порядок заповнення платіжних документів

Міністерством доходів і зборів України затверджено порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру зарахованих коштів. Відповідний наказ Міндоходів від 22.10.2013 №609, який набув чинності 26 листопада.
Відтепер усі поля реквізиту „Призначення платежу” розрахункового документу платникам податків потрібно заповнювати у відповідності із затвердженим Порядком. Сплата за кожним видом платежу та за кожним кодом виду сплати має оформлятися окремим документом на переказ.
Детальніше ознайомитися з Порядком заповнення документів та списками кодів видів сплати можна на веб-порталі Міндоходів за посиланням http://minrd.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/62901.html.

Похожие сообщения